35 thoughts on “A toaster oven that makes grilled cheese in 2 minutes? Yes! (Counter/Space)

  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    I see you guys got the stranger things music lol, did the smore send him to the upside down?!?!?!?!

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    The truck-stop I go to has one of these I can't figure the damn thing out.

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    F**k the toaster, the video was soooo much better than the product. 10/10 scripting.

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    And just when I was beginning to think "Ya know …. A toaster oven would be a nice upgrade from the four slot toaster we have …." I kinda want one of these now. If I cover it in tin foil will it match our stainless steel kitchen alright?

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    The girl in the video who walks up to the counter top this is to you girl. Dear sexy ass girl, your walk up to the counter instantly caught my attention. Your booty is perfect, all I can think of is how much I wish I could walk up behind you kiss you on your neck and bend you over that counter top , pull that dress up over your azz and it gets too x-rated for YouTube after that. For the full story please contact me sexy girl with perfect booty and pretty face.

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    I've got to get this. One of my favs is grilled cheese (nice and brown) sandwich with cold apple sauce spread on top. Great taste combination of crunchy with chewy and hot with cold

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    Ok CNET, you guys have been skipping around and trying new things for a while now and they're usually pretty cringe worthy but this was actually pretty funny/interesting. It had a bit of a Vsauce-like vibe going on especially at the end.

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    Stranger Toasters! But he should've been eating an Eggo!

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    It seems like a miracle for this to cost 120 while using advanced UV technology!?!

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    I was wondering what to buy for my mom. She's getting this, doesn't matter if she need a toaster oven or not.

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    I've had this oven for a year. it's the best thing ever. Makes the perfect toast. Love it with all its quirks

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    That was awesome haha. The video had a very VSauce feel to it.

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    Uh thanks for putting the link and what the model of this in the more section. I'll do the work for you.

    Panasonic NB-G110P Flash Xpress Toaster Oven $140.

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    Hmm, no link to the product? Wtf another Cnet blunder.. Or did you guys just think nah, no one will wana buy this no need for a link… But lets credit the voice actor because thats more important..

    Reply
  • January 2, 2017 at 4:39 am
    Permalink

    Aren't this method of cooking make the food carcinogenic? Usually fast food makes the foods fat/oils content rancid.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *